Opiskelu Vammalan lukiossa

Vammalan lukio on noin 320 opiskelijan opinahjo. Lukiona olemme sopivan kokoinen: opiskelija ei huku massaan mutta kurssivalikoimamme on monipuolinen ja mahdollistaa yksilölliset opintopolut. Oppilaitoksemme onkin saanut opiskelijapalautteissa kiitosta hyvästä ja oppimiseen innostavasta ilmapiiristä.
Opiskelija saa valinnoissaan apua, kurssitarjotin on toimiva ja opintosuunnitelman vaihdokset onnistuvat. Vammalan lukio on kodikas ja opiskeluun kannustava paikka. Lukion työskentelytavat ja -tahti, suoritus- ja arvosteluohjeet merkitsevät melkoista muutosta ja vastuuta peruskouluun verrattuna. Tarkka ajankäytön suunnittelu ja oikean opiskelutekniikan omaksuminen ovat avainsanoja lukio-opiskelun onnistumiselle. Apua ja tukea opintojen suunnitteluun saat tältä sivustolta sekä koko oppilaitoksemme henkilöstöltä.
Tervetuloa opiskelemaan – työn iloa ja menestystä tuleviin haasteisiin!