Tervetuloa Vammalan lukioon!

Vammalan lukio on laadukas yleislukio, jossa voi opiskella yleislinjan lisäksi lentopallo- tai urheilulinjalla. Syksyllä 2024 lukiossamme aloittaa shakkilinja.
Vammalan lukiolla on aktiivista kansainvälistä toimintaa ja opintomatkoja. Kansainvälisyyttä tukee runsas kielivalikoima ja vilkas vaihto-oppilastoiminta.
Vammalan lukion kurssivalikoima on monipuolinen. Koulumme omia erikoiskursseja ovat muun muassa verkkolehti- ja radiotyö, metsävaellus, ilmaisutaito ja luonnontieteiden laborointikurssit.
Tarjoamme opiskeljoillemme monipuoliset abikurssit kielissä, matematiikassa ja reaaliainiessa.
Teemme aktiivisesti yhteistyötä yritysten ja korkeakoulujen kanssa.

Lajilinjat

Vammalan lukiossa voi yhdistää tavoitteellisen urheilun ja lukio-opinnot. Jokaiselle linjalaiselle tehdään lukio-opintojen alussa henkilökohtainen opiskelusuunnitelma, jossa otetaan huomioon urheilun vaativa aika.
Vammalan lukiossa painottuvat lentopallo ja shakki. Lukio tarjoaa urheiluvalmennusta lentopalloilijoille ja shakinpelaajille.

Vammalan lukion kannatusyhdistyksen vuosikokous 22.2.2024

Vammalan lukion kannatusyhdistyksen vuosikokoukseen voit osallistua paikan päällä tai etäyhteydellä

Toisen vuoden opiskelijoiden kotiväenilta ke 6.3. klo 17.30

Kiitos kaikille kotiväeniltaan osallistuneille! Mikäli et päässyt paikalle, voit tutustua illan aikana esitettyihin dioihin tästä: https://urly.fi/3spq
Ilmoittaudu mukaan lukion uravarjostukseen

Hei sinä työelämän edustaja, ilmoittaudu mukaan lukiolaisen uravarjostuspäivän ohjaajaksi. Lisätietoja ja ilmoittautuminen tämän lomakkeen kautta. Lomakkeella voi ilmoittautua mukaan myös muuhun työelämäyhteistyöhön.

Liity mukaan alumnitoimintaan

Hei Vammalan lukiosta valmistunut, lähde mukaan alumnitoimintaan! Alumnirekisteriin voit liittyä täyttämällä tämän lomakkeen.