Tutustumispäivät 2023-2024

Järjestämme tutustumismahdollisuuksia Vammalan lukioon lukuvuonna 2023-2024 seuraavasti:

Ysien viikko 30.10.-3.11.2023. Aikataulu tarkentuu alkusyksyn aikana. Voit kurkistaa viime vuoden ysien viikon ohjelmaa täältä.

Sastamalan kaupungin peruskoulut osallistuvat ysien viikolle omalta koulultansa saatujen ohjeiden mukaisesti. Muiden koulujen oppilaat voivat osallistua ottamalla yhteyttä Vammalan lukion opinto-ohjaajiin Veera Ruskomaahan tai Hanne Pöntiseen.

Ysien viikko näkyy myös somessa, laita siis Vammalan lukion ja lukion opiskelijakunnan Instagram seurantaan (@vammalan.lukio, Vammalan lukion opiskelijakunnan tili @valu_opkh)

Esittelyillat

Vammalan lukion avoimet ovet kaikille kiinnostuneille järjestetään ti 16.1.2024 klo 17.30 alkaen lukiollamme.

Järjestämme tutustumismahdollisuuksia myös muina aikoina. Mikäli haluat tulla vierailulle, ota yhteyttä opinto-ohjaajiin, niin suunnitellaan sinulle tutustumismahdollisuus.