Vammalan lukion käytänteitä ylioppilaskokeissa

Vammalan lukion opiskelijat ilmoittautuvat ylioppilastutkinnon kokeisiin Wilman lomakkeella ja allekirjoittavat sen ryhmänohjaustuokiossa. Täydentäjät ja korottajat ottavat yhteyttä Vammalan lukioon, ja lukio lähettää kokelaalle allekirjoitettavaksi esitäytetyn ilmoittautumislomakkeen.

Ylioppilastutkinnon kokeet alkavat aina kello 9.00. Vammalan lukion koetilaisuuksiin nimenhuuto alkaa kello 8.15, ellei muuta ohjetta anneta. Kokelaat kutsutaan saliin sukunimen mukaan aakkosjärjestyksessä. Ennen koetilaan siirtymistä kokelaat jättävät kansliaan säilytettäväksi puhelimet, avaimet, rannekellot, rahapussit ym. arvotavarat.

Koetilaan voi viedä

- tietokoneen ja laturin
- kuulokkeet ja erillisen hiiren, joissa ei ole Bluetooth-ominaisuutta
- henkilöllisyystodistuksen
- eväät
- lääkkeet.

Huom.! Mikäli olet ilmoittautunut ylioppilaskokeisiin, mutta päätätkin olla osallistumatta kokeeseen, ilmoitathan peruutuksesta lukion palvelusihteerille. Mikäli sairastut ennen ylioppilaskoetta tai sinulle tulee muu este, ota yhteyttä viipymättä rehtoriin.